عدل علی !!!

 

(عکسِ منسوب به حضرت تخمی مرتبت، پدوفیل الانبیا، در حال ژست گرفتن جلوی دوربین!)


لطفا دو دقیقه وقت بذارید و بخونید این داستان زیبا!!! و آموزنده رو و لذت ببرید از عدالت امیرالمومنین و جانشین برحق حضرت تخمی مرتبت! نه! جان من بخونید فقط و تصور کنید موضوع رو تا به عمق فاجعه پی ببرید که چه بی شرافت های بی مغزی شدند الگو و اسطوره یه مشت گوسفند:


عقبه پسر علقمه، از صادق جعفر بن محمد نقل میکند:

"عرب بیابانگردی نزد پیامبر آمد و ادعا کرد که از بابت شتر، هفتاد درهم از او طلب دارد. پیامبر به او گفت: آیا آن را از من نگرفتی؟ گفت: نه! گفت: من آن را به تو دادم. عرب گفت: من راضی هستم که شخصی میان ما و شما حکم کند.

پیامبر با او به نزد یکی از قریشیان آمد. قریشی به عرب گفت: به پیامبر خدا چه ادعای داری؟ گفت: هفتاد درهم پول یک شتر که به او فروخته ام. گفت: ای پیامبر خدا تو چه میگوئی؟ گفت: آن را پرداخت کرده ام. قریشی گفت: ای رسول خدا! شما بر طلب داشتن او اقرار نمودید، بنابر این باید دو نفر را به عنوان شاهد بیاورید، تا اثبات شود که پرداخته اید، یا اینکه هفتاد درهم به او بدهید.

 پیامبر خشمناک برخاست و در حالی که عبایش را میکشید، گفت: به خدا قسم، نزد کسی خواهم رفت که با حکم خداوند میان ما حکم نماید. و همراه مرد عرب نزد #علی آمد و علی از عرب پرسید چه ادعایی درباره رسول خدا داری؟ گفت: از بابت فروختن شتری، هفتاد درهم طلب دارم. گفت: ای پیامبر خدا، شما چه میگوئید؟ گفت پولش را پرداخته ام. گفت: ای عرب! رسول خدا میگوید آن را پرداخت کرده است، آیا راست میگوید؟ گفت: نه، به من پرداخت نکرده است. 

علی، در دم شمشیر کشید و گردن او را زد پیامبر گفت: عرب را چرا کشتی؟ گفت: به خاطر اینکه شما را تکذیب نمود. و هرکس که شما را تکذیب کند، خون او حلال است و قتلش واجب. پیامبر گفت: یا علی! سوگند به خدائی که مرا به حق مبعوث نموده تو از حکم خدا خطا ننمودی، ولی دیگر چنین نکن!"


منبع : امالی شیح صدوق - صفحه 164


حال کردید جان من عدالتو؟! جالبیش اینه اول می رن پیش یه آدم بی طرف، حضرت محکوم می شه، قاطی می کنه باز، می رن پیش یه آدم خیلی عادل! که اصلا هم داماد و رفیق فاب خودش نبوده!!! نتیجه اش هم که مشخصه! پول یارو رو خوردند، یه آب هم روش، بعد می گن شاهد بیار، یارو شاهد نداره گردنش رو هم می زنند! یعنی یارو شاکی بود، شد متهم، خود حضرات هم شدند قاضی و دادستان و جلاد! ببین چی بوده رسولولو گفته یه خورده کمتر وحشی شو علی جون، شور حسینی نگیردت، حالا ما یه چیزی گفتیم، دیگه تو هم خواهر و مادر مردمو به هم پیوند نده دیوث!!!


مرتد المومنین رهام

.

نظرات

  1. «لا فتى إلا علي لا سيـــــــــــــف إلا ذو الفـــقار»
    ناسبی ملعون از تو گنده تر به ساحت اهل بیت توهین کردن را از سوراخ کشیدیم بیرون و سگ کش کردیم تو که عددی نیستی به حسابتون رسیده میشه هم تو این دنیا هم در آخرت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به این کصافتا باشه جلوی خود خدا هم همین‌رو میگن

      حذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

انحرافات جنسی محمد "پیامبر اسلام"

افسانه های عاشورا !!

زندگی‌نامه یک گراز شیعه: این قسمت امام کاظم(ع)