برده (جنسی) یهودی محمد



صفیه یکی از همسران محمد, پیامبر اسلام بود. صفیه دختر حیی بن اخطب از یهودیان مدینه و رئیس قبیله بنی‌نضیر بود. صفیه در کودکی بسیار مورد توجه پدر و عمویش ابویاسر بن اخطب که او نیز از سران یهود بنی نضیر و از اشراف مدینه به شمار می‌آمد قرار داشت. 
در سال چهارم هجرت و در پی جنگی که بین یهودیان بنی‌نضیر و مسلمانان به رهبری محمد پیش آمد یهودیان بنی‌نضیر شکست خورده و ملزم به ترک مدینه شدند. پس از تبعید از مدینه عده‌ای از سران بنی‌نضیر از جمله حیی بن اخطب و کنانه بن ربیع و دیگران به خیبر پناه بردند و در قلعه‌های آنجا ساکن شدند. پس از صلح حدیبیه، در اوایل سال هفتم هجرت محمد با یهودیان خیبر دوباره وارد جنگ شد,  در این جنگ کنان ابن ربیع شوهر صفیه و  پدرش حی بن اخطب به دستور محمد به دست زبیر بن عوام کشته شد و غنائم بسیاری نصیب مسلمانان گشت. در جریان فتح قلعه قموص که یکی از قلاع هفتگانه خیبر و دژ فرزندان ابی‌الحقیق بود، فتح شد. زنان به اسارت گرفته شدند که از جمله آنان صفیه دختر حیی بن اخطب و یکی از دختر عموهایش بودند.

قَدِمَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم خَيْبَرَ، فَلَمَّا فَتَحَ اللَّهُ عَلَيْهِ الْحِصْنَ ذُكِرَ لَهُ جَمَالُ صَفِيَّةَ بِنْتِ حُيَىِّ بْنِ أَخْطَبَ، وَقَدْ قُتِلَ زَوْجُهَا، وَكَانَتْ عَرُوسًا، فَاصْطَفَاهَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم لِنَفْسِهِ فَخَرَجَ بِهَا، حَتَّى بَلَغْنَا سَدَّ الرَّوْحَاءِ حَلَّتْ، فَبَنَى بِهَا، ثُمَّ صَنَعَ حَيْسًا فِي نِطَعٍ صَغِيرٍ، ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏ "‏ آذِنْ مَنْ حَوْلَكَ ‏"‏‏.‏ فَكَانَتْ تِلْكَ وَلِيمَةَ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَلَى صَفِيَّةَ، ثُمَّ خَرَجْنَا إِلَى الْمَدِينَةِ، قَالَ فَرَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يُحَوِّي لَهَا وَرَاءَهُ بِعَبَاءَةٍ، ثُمَّ يَجْلِسُ عِنْدَ بَعِيرِهِ فَيَضَعُ رُكْبَتَهُ، فَتَضَعُ صَفِيَّةُ رِجْلَهَا عَلَى رُكْبَتِهِ، حَتَّى تَرْكَبَ‏. (بخاری 2235)


بر اثاث این حدیث معتبر از بخاری بعد از پیروزی در خیبر اوازه زیبایی صفیه گوش محمد میرسد او صفیه را برای خود انتخاب می کند و محمد میگوید این را به گوش همه برسانید که من صفیه را برای خود انتخواب کردم و بعد به سمت مدینه حرکت کردند.



یعنی محمد بعد از کشتن پدر و همسر صفیه با او ازدواج میکند و بر اثاث روایت بخاری ما میدانیم که این ازدواج اجباری بوده و این کاملا غیر قابل تصور است که فردی با انتخاب خود حاضر به ازواج با قاتل پدر و همسر خود شود,  دین اسلام به وضوح اجازه تجاوز به اسرا   و برده داری را می دهد و این بی دلیل نیست که  این سنت وحشیانه اسلامی تا به امروز در میان پیروان این دین رواج دارد و بی دلیل نیست که تروریست های دولت اسلامی به دختران بی گناه تجوز میکردند و یا بعد از انقلاب اسلامی پاسداران جمهوری اسلامی در زندان ها به دختران غیر مسلمان تجاوز میکردند , و موارد  فراوانی  این چنین از صدر اسلام تا به امروز مجود است و بی شک این رفتار مسمانان با توجه به تاریخ زنگی محمد و اسلام همخوانی دارد و با استفاده از منطق «این اسلام واقعی نیست» قابل لاپوشانی نیست.
این غیر قابل تصور است که در قرن حاضر با تمام پیشرفت ها در به رسمیت شناختن حقوق انسان و علی الخصوص  حقوق زنان ما بتوانیم در کنار چنین ارزش های بدوی و وحشیانه زندگی توام به صلح و ارامش داشته باشیم .

مرتد المومنین رهام

نظرات

  1. یعنی شما کسکشهای یهودی تو جنگها از این کارها نکردید اولا . دوما این حرفها همه ساخته ذهن کثیف مورخ هستش یا شاید هم ذهن شما .وچون یک زن یهودی کونتون میسوزه.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

انحرافات جنسی محمد "پیامبر اسلام"

افسانه های عاشورا !!

زندگی‌نامه یک گراز شیعه: این قسمت امام کاظم(ع)