آیا «مهدی موعود» همان دراکولاست ؟؟!

 


 
نمیدانم این فقط من هستم یا بقیه کسانی که رمان دراکولا اثر برام استوکر را خوانده اند هم متوجه شباهت های زیاد بین شخصیت کُنت دراکولا و مهدی موعود امام خیالی شیعیان شده اند!! 
هردو آنها شخصیت های مرموزی هستند که پنهانی زندگی میکنند, هزاران سال عمر کرده اند و هرگز پیر نمی شوند , هر دو از خوانواده های با اصل و نسب آمده اند , خونخوار و قصی القلب (بر اساس روایات مهدی هنگام ظهور افراد زیادی را خواهد کشت) هستند ,همواره بدنبال انتقام از دشمنان خود و به قدرت رسیدن هستند و شاید از همه مهمتر هر دو شخصیتی خیالی  و ساختگی هستند.
همان طور که قبلا به اختصار در مورد چگونگی شکل گیری تشیع و اهمیت حوادث تاریخی در شکل گیری آن صحبت کردیم,مهدویت نیز ساخته و پرداخته افراد مختلف بر اساس رویداد های تاریخی است که افراد برای انتفاع شخصی و سودجویی آنرا درست کرده اند, در این مقاله به دلایل دروغین بودن شخصیت خیالی مهدی می پردازیم.

 منجی

ادیان مختلف بنا به دلایل اجتماعی و شکست در بنا کردن اصول خود , امید دادن به آیندگان و حفظ دکان دین همواره  دست به دامن منجی خیالی شده اند, زرتشیان,یهودیان,مسیحیان, فرقه های مختلف شیعه و .... معتقدند روزی نجات دهنده می آید و بر اساس این خیال باطل  روزگار سختی را به امید روز های بهتر سپری می کنند. 
شیعیان دوازده امامی تنها فرقه شیعه نیستند که به ظهور منجی باور دارند, از ابتدا تشکیل تشیع افرادی که خود را دنبال کننده امامی میدانستند از وی در مورد امام بعدی سوال میکردند و با مرگ هر امام, طرفداران به دور فرزندی از امام قبلی جمع می شدند و اینچنین فرقه های جدیدی شکل می گرفته در برخی از موارد و به دلایل تاریخی (مرگ زود هنگام,دعوای خوانوادگی و ...)حتی مردم همزمان اطراف چند فرزند یک امام گرد می آمدند و یک دیگر را تکفیر میکردند, مثلا در زمان حیات علی بن حسین مردم بیشتر به فرزند علی بن ابی طالب یعنی محمد حنفی رجوع می کردند و امام چهارم شیعیان یعنی سجاد کاملا در حاشیه بوده. در اصل ادعای "امامت" از زمان امام پنجم شیعیان شروع به تبلیغ می شود پس این ادعای شیعیان که این فرقه از زمان پیامبر اسلام وجود داشته کاملا دروغ است.

پیروان اسماعیل بن جعفر یا شیعیان اسماعیلی از اولین گروهی بودند که ادعای ظهور منجی را کردند, زمان مرگ اسماعیل او هیچ فرزندی نداشته و وکلای او از ترس قطع شدن وجوهات شرعی به پیروان او میگویند که او نمورده است و  همواره امام زمان است و قطعاً قبل از قیامت باز خواهد گشت!
فرقه های شیعه به سه گروه کلی تقسیم می شوند, گروه اول به ظهور منجی باور دارند(مهدی, اسماعیل و ...), گروه دوم به خاتمه یافتن امامت باور دارند و گروه سوم که به ادامه سلسله امامت باور دارند مثل فرقه نزاریه که چهل و نهمین فرزند علی و فاطمه یعنی کریم اقا خان را امام زمان می دانند و به او وجوهات شرعی می پردازند و از وی در احکام دینی پیروی می کنند.
در بسیاری از موارد هنگام مرگ یک امام وکلای او از پرداخت وجوهات شرعی به امام بعدی خود داری می کردند و ادعا می کردند که او زنده است و یا اینکه در زمان مناسب ظهور می کند!! 
برای مثال به روایت زیر توجه بفرمایید:

"یکی از وکلای حضرت موسی بن جعفر علیه السلام ، «عثمان بن عیسی» بود ؛ وی در مصر سکونت داشت و نزد او مالِ زیادی و شش کنیز بود ، بعد از رحلت امام کاظم ، حضرت رضا علیه السلام نزد او فرستاده و اموال و کنیزها را مطالبه نمودند؛ «عثمان بن عیسی» طی نامه ای که به حضرت نوشت ، در آن مرقوم داشت که پدر شما از دنیا نرفته است. حضرت در جواب نامه اش نوشتند: پدرم از دنیا رفته و ما میراث او را تقسیم کرده ایم. عثمان بن عیسی نامه ای دیگر نوشت و در آن مرقوم داشت: اگر پدرت فوت نکرده ، پس در این اموال و کنیزها حقّی ندارید ، و اگر طبق گفته شما ایشان از دنیا رفته است ، چون به من امر نکرده اند این اموال را به شما سپرده و واگذار نمایم ، لذا از سپردن آنها به شما معذور بوده  کنیزها را هم آزاد کرده و به ازدواج داده ام." (شیخ صدوق در باب صد و هفتاد و یکم از جلد اول ، صفحات۷۵۷ تا ۷۵۹)

کتب تاریخِ فِرَق اسلامی و علی الخصوص شیعیان ، مملو از این کلاهبرداری ها و اختلاسهاست. مردم ساده لوحی که اموال خود را بدون دلیل موجه و عُقلایی، برای امامان شیعه ارسال می نمودند و در بین راه نیز ، وکلای مورد وثوق همان امامان ، دستی در اموال مردم برده ، با پروژه امام زمان سازی ، از دادن اموال خودداری می نمودند. جالب اینکه همین پروژه نیز توسط عثمان بن سعید در مورد امام دوازدهم شیعیان ، ساخته و پرداخته گردید.

افسانه سرایی پر رونق
 
با مرگ محمد بن علی الهادی فرزند بزرگ امام دهم شیعیان در زمان حیات او حسن عسکری ناگهان به عنوان جانشین پدرش قرار میگرد, حسن عسگری از زمان رسیدن به امامت تا پایان عمرش در سن ۲۷ سالگی در زندان خلافای عباسی بوده است, بر اثاث روایات کتب تاریخی حسن عسکری از نظر بسیاری از متخصصین نابارور بوده و بر اثاث توصیفات چهره اش و خصوصیات ظاهری,  مبتلا به سندروم "کلاین فلتر" بوده , حتی خلفای عباسی برای مدتی بعد از مرگ حسن عسکری همسران او را تحت نظر داشته اند ولی با اثبات باردار نبودن آنها بعد از مدتی آزاد میشوند.

عثمان بن سعید عمری در زمان امام دهم و امام یازدهم بعنوان وکیل اول از سوی این امامان تعیین شده بوده  و مدتها بکار خود مشغول بود به نحوی که او را مورد وثوق این امامان میدانستند و به نوعی او که وکیل اعظم این امامان نزد دیگر وکلا بود جایگاه برجسته ای نزد مردم و وکلا و امامان داشت. 
اما داستان از سال ۲۶۰ هجری قمری وارد فاز دیگری میشود.بعد از مرگ‌ امام حسن عسکری و آنهم در جوانی موجب بروز مشکلاتی شد. اول اینکه فرزندی از این امام وجود نداشته و هیج یک از  بستگان و اصحاب حسن عسکری فرزندی را از او رویت نکرده بودند و افرادی همچون جعفر برادر حسن عسگری و مادر او مدعی عدم رویت فرزندی از برادر و پسر خود شدند.

اما عثمان بن سعید که سرشاخه این وکلا بود و میدانست چنین دریای عظیمی از مال و اموال بسمت سامراء میآید که در صورت عدم وجود امام بعدی قطعا قطع خواهد شد به اندیشه ای فرو رفت.
او که سابقه پروژه های امام زمان سازی های وکلای قبلی برای عدم‌پرداخت وجوهات به امامان بعدی اطلاع داشت اینبار برای ادامه پرداخت این وجوهات طرحی را افکند که امام زمان دوازدهم شیعیان را ساخت. او توسط برخی از افراد و بستگان درجه دوم حسن عسکری و برخی از وکلای زیر دستش مدعی شد که حسن عسکری دارای فرزندی است ۵ ساله که کسی نتوانسته او را رویت کند و فقط خودش میتواند با آن امام ۵ ساله رابطه دوستی و دیدار داشته باشد و دوستداران ایشان کمافی السابق باید این وجوهات را پرداخت نمایند.
این اندیشه در ابتدا مخالفین زیادی داشت که زیر بار این گفته نرفتند و برخی از افراد بصراحت مخالفت کردند.
افرادی مثل محمدبن علی شلمغانی . ابن ابی غانم قزوینی. محمد بن ابراهیم بن مهزیار کمی از خیل بسیار پرسشگران بودند که یا مورد لعن و طعن قرار گرفتند و یا میتوان حدس زد که عثمان بن سعید با وجوه عظیمی که در اختیار داشت آنها را تطمیع کرد. البته افرادی هم‌بودند مثل جعفر برادر امام‌حسن عسگری که زیر بار این ادعا نرفتند و به جعفر کذاب معروف شدند و همینگونه مادر امام حسن عسکری.
با توجه به مخالفتهای بسیاری از افراد عثمان بن سعید توانست خود را بعنوان اولین نائب امامی ۵ ساله که کسی او را ندیده بود و هیچکس اطلاعی از او نداشت و ظاهرا مقرر شده بود کسی او را دیگر نبیند به کار دریافت اموال و دسترنج مردم بعنوان خمس که آنهم توسط امامان پیشین ساخته شده بود بپردازد.
عثمان بن سعید ۵ سال بعنوان نائب خاص آن امام همیشه غائب بکار ادامه داد و سپس این سفره و خوان گسترده را بعد از فوت خود برای پسرش به ارث گذاشت.
محمد بن عثمان در حدود ۴۰ سال از این اموال چه استفاده ها که نکرد و در دوران پایان عمر آنرا برای دوستش که زمینه نیابت او را آماده کرده بود قرار داد. حسین بن روح از خاندان متنفذ نوبختی بمدت ۲۱ سال بر این مسند تکیه زد.
آخرین نفر نیز علی بن محمد سمری است که مدت ۳ سال به این شغل شریف یعنی گرفتن دسترنج شیعیان طبق حدیث صادقین اقدام نمود.

اما چرا او آخرین نفر بود؟ و چه ضرورتی برای رفتن غیبت کبری بعد از غیبت صغری ایجاد شد؟؟؟


همانطور که در این مقاله عرض کردم پذیرش اینکه حسن عسکری فرزندی داشته باشد و کسی قبلا و بعدا او را ندیده باشد در همان ابتدا نیز با مشکلات زیادی مواجه بود. حال فکر کنید که مدت ۶۹ سال نیز از زمان غیبت او گذشته باشد.
قطعا سوالات زیادی از سوی مردم بوجود میآید که این امام ۵ ساله که اکنون با احتساب ۶۹ سال عمر نموده و دارای ۷۴ سال است آیا زنده است یا خیر؟ پس بنوعی ضرورت دیدار او اجتناب ناپذیر مینمود.
علی بن محمد که با این انتقادات و پرسشها مواجه بوده بدنبال راهکاری میفتد و آن فرستادن امام از غیبت صغری به غیبت کبری است.
پس نامه ای ارائه میکند از امام زمان که بعد از تو کسی نمیتواند نائب من باشد و هر کسی که مدعی ارتباط با من باشد دروغگو است.

افسانه مهدویت ساخته و پرداخته کاسبان دین است که از ابتدا به اسم وکلای امام به طمع جمع اوری وجوهات شرعی و حق امام ایجاد شده و همین امروز به اسم ولایت فقیه و نایب امام زمان و ایجاد شرایط ظهور این امام خیالی در جریان است.

در کل افسانه مهدویت حتی با بقیه چرندیات اسلامی در تناقض کامل است, بر اثاث قرآن کتاب مسلمانان "پیامبرانی که بشارت‌دهنده و بیم‌دهنده بودند، تا بعد از این پیامبران، حجتی برای مردم بر خدا باقی نماند، (و بر همه اتمام حجت شود؛) و خداوند، توانا و حکیم است." (نسا, 165)
محمد آخرین منجی بشریت است و بعد از او دیگر بیم دهنده یا منجی به میان نخواهد آمد پس افسانه ظهور دراکولا (عج) از اساس با متون اصلی اسلامی همخوانی ندارد و نکته  بسیار جالب دیگر این است که در قرآن از بسیاری از حیوانات نام برده شده و حتی سوره ایدر باره ی عموی محمد یعنی ابو لهب وجود دارد ولی هیچ اشاره ای به امامت یا مهدی موعود نشده !!!

حالا به این روایت از مرجع تقلید شیعیان که در نتاقض کامل با قرآن است توجه فرمایید:

 "ھر پیامبری برای اجرای عدالت آمده اسـت و ھـدف آنھـا اجـرای عدالت در دنیا بوده است ولی موفق نشدند!! حتی محمد خاتم پیامبران که بـرای اصلاح و پاک کردن بشر و اجرای عدالت آمده بود، او نیز موفق نشد!! و کسـی کـه بـه معنای واقعی کلمه پیروز خواھد شد و عدالت را در تمام دنیا اجرا خواھد کرد، مھـدی منتظر است!"
(مختارات من احادیث و خطابات الامام الخمینی، ج ٢ ص ٤٢)

حالا باید حرف مرجع تقلید را باور کرد یا اللّه ؟؟؟

دلایل عقلی و نقلی وجود دراکولای موعود(عج)

تقریبا اکثر شیعیان دوازده امامی معتقدند که هیچ دلیل عقلی برای اثبات  حیات "مهدی" وجود ندارد و هیج انسان عاقلی نمی تواند عمر دراکولا مانند مهدی را توجیح کند البته ناگفته نماند که بعضی از روشن فکران دینی (ماله کشان) که هرگز بیکار نمیشینند و با خلط برخی مسائل مثل عمر طولانی لاکپشت ها یا کشف گونه جدیدی از عروس دریایی که با استفاده از باز تولید سلول های بنیادی خود هرگز به طور طبیعی نمیمیرد دست به ماله کشی میزند !!!
شاید "مهدی" عروس دریایی باشد و عسکری اخته به آبزیان هم رحم نمی کرده که این از خاندان محمد حشراللّه بعید نیست !! 

شیعه سانان بیشتر برای توجیح وجود درکولای شیعی از دلایل نقلی استفاده می کنند, یعنی به پیش گویی های بقیه امامان استناد می کنند !!!!
البته باز برخی ماله کشان با استفاده از متون گنگ قرآن , آیاتی را همانند گوز به شقیقه مهدی موعود ربط می دهند!

اثبات دروغ بودن دلایل نقلی

احادیث و پیش گویی ها اصلا قابل استناد نیستند و در طول تاریخ خود امامان و اطرافیان آنها برای انتفاع شخصی حتی دست به جعل حدیث نیز زده اند, در این مورد به نظر یکی دیگر از مراجع شیعه توجه فرمایید:
 
"أن نسخ كتاب الفهرست كأكثر الكتب الرجالية القديمة المعتبرة الأخرى مثل كتاب الكشي والنجاشي والبرقي والغضائري قد ابتليت جميعا بالتحريف والتصحيف، ولحقت بها الأضرار الفادحة، ولم تصل منها لأبناء هذا العصر نسخة صحيحة.
 ترجمه: نسخه کتاب فهرست مانند اکثر کتب رجالي معتبر گذشته ( شيعه) مانند کتاب کشي، کتاب نجاشي، کتاب برقي و کتاب غضائري، همه اين کتابهاي ( شيعه) دستخوش تحريف و تزوير شده است و ضررهاي فاجعه آوري به آن وارد شده است تا جاييکه ما( شيعه) امروزه حتي يک نسخه صحيح و مورد اعتماد از اين کتابها در اختيار ندارييم"  (کتاب الاصول الاربعه في علم الرجال نوشته : سید علی خامنه ايي، ص: 41و 42)

برای درک بهتر به این پیشگویی در باره محمد توجه بفرمایید:

"عامر بن ربیعه گوید; از زیدبن عمرو بن نفیل شنیدم میگفت: «من در انتظار پیمبری از فرزندان اسماعیل هستم و بیم دارم به زمن او نرسم اما به او ایمان دارم و به پیمبریش شهادت می دهم, اگر عمرت دراز بود و او را دیدی سلام مرا به او برسان, اینک وصف او با تو بگویم; وی نه کوتاه است نه بلند, نه پر موی و نه کم موی  در دیده سرخی ای هست و خاتم نبوت میان دو بازوی اوست و ......» (تاریخ طبری, جلد ۳, صفحه ۸۴۳)

عجب پیش گوی دقیقی, نه کو تاه است نه بلند !! نه کم مو نه پر مو !! 
 بسیاری از  پیش گویی ها یا همان حدیث ها در مورد مهدی به همین صورت هستند.

امامان  عقده ای دست به دامن دراکولا(عج)

بسیاری دیگر از این پیش گویی ها یا احادیث از سر عقده و کینه جویی امامان شیعه بوده اند, آنها که حق خود را در حکومت کردن پایمال شده می دانستند و بر این باور بودند که حق بنی هاشم توسط دیگر پسر عمو هایشان یعنی بنی امیه و بنی عباس (همان عباسیان) پایمال شده و آنها بجای پسر عمو هایشان مستحق حکومت هستند به همین دلیل شروع به افسانه سرایی در مورد ظهور دراکولای موعودی که در زمان مناسب همه کسانی که حق آنها را پایمال کرده اند را گوشمالی می دهد کرده اند.

به روایات زیر در مورد خونخوار بودن و انتقام جویی دراکولای موعود(عج) توجه کنید:

"عن الحسین بن هارون، قال: کنت عند أبی عبدالله: جالساً، فسأله المعلی بن خنیس: أیسیر المهدی إذا خرج بخلاف سیره علی قال: « نعم، و ذلک أن علیا سار باللین و الکف، لأنه علم أن شیعته سیظهر علیهم بعده، و أن المهدی إذا خرج سار فیهم بالبسط و السبی و ذلک. أنه یعلم أن شیعته لن یظهر علیه من بعده أبداً

ترجمه:حسن بن هارون می‌گوید: در محضر امام صادق بودم. معلی بن خنیس از حضرت پرسید: آیا هنگامی که حضرت قائم ظهور کند، برخلاف روش امیر‌مؤمنان در برخورد با مخالفان رفتار می‌کند؟ امام فرمود: آری، علی ملایمت و نرمش را در پیش گرفت!! چون می‌دانست پس از او دشمنان بر یاران و شیعیانش چیرگی پیدا می‌کنند، ولی سیاست حضرت قائم قهر و غلبه و به اسارت گرفتن آنان است، زیرا می‌داند که پس از او کسی بر شیعیان تسلط نخواهد یافت.( برقی، محاسن، ص ۳۲۰؛ کافی، ج۵، ص ۳۳ و علل الشرائع، ص ۱۵۰ و التهذیب، ج۶، ص ۱۵۵ و  وسائل الشیعه،ج۱۱، ص ۵۷)


" الباقر: لو یعلم الناس ما یصنع القادم إذا خرج لأحب أکثرهم أن لا یروه مما یقتل من الناس. أما إنه لا یبدأ إلا بقریش. فلا یأخذ منها إلا السیف، و لا یعطیها إلا السیف حتی یقول کثیر من الناس »: لیس هذا من آل محمد لو کان من آل محمد لرحم

ترجمه: امام باقر می‌فرماید: اگر مردم می‌دانستند که حضرت قائم چه برنامه‌ای دارد و چه کارهایی انجام می‌دهد، اکثر آنان آرزو می‌کردند که هرگز آن حضرت را نبینند، زیرا حضرت کشتار زیادی می‌کند و به یقین اولین کشتار را در قبیله‌ی قریش خواهد داشت. پس از قریش نخواهد گرفت جز شمشیر و به آنان نخواهد داد مگر شمشیر. حضرت مهدی کار را به جایی می‌رساند که بسیاری از مردم می‌گویند. این شخص از آل محمد نیست و اگر از اهل بیت پیامبر بود، رحم می‌کرد."  (نعمانی، غیبه، ص ۲۳۱ و عقد الدرر، ص ۲۲۷ و اثبات الهداه، ج۳، ص ۵۳۹ و بحار الانوار، ج۵۲، ص۳۵۴)


"روی می‌گوید: از امام رضا پرسیدم: مهدی پیش از هر کاری به چه چیز خواهد پرداخت؟ حضرت فرمود: در آغاز به سراغ بنی‌شیبه می‌رود و دست‌های آنان را قطع می‌کند؛ چون آنان دزدان خانه‌ی خدایند."(عیون اخبار الرضا، ج۱، ص ۲۷۳ و علل الشرایع، ج۱، ص ۲۱۹ و بحار الانوار، ج۵۲، ص ۳۱۳)

 
"امام صادق می‌فرماید: هنگامی که قائم ما قیام کند، بنی‌شیبه را دستگیر کرده و دست‌هایشان را قطع می‌کند و آنان را در میان مردم می‌گرداند و اعلام می‌کند که اینان دزدان خانه‌ی خدا هستند."(علل الشرایع، ج۲، ص ۹۶ و بحار الانوار، ج۵۲، ص ۳۱۷) 


"امام باقر میگوید: وای به حال مرجئه!فردا هنگامی که قائم ما قیام کند، به چه کسی پناه 
خواهند برد؟" (مجمع البحرین، ج۱، ص۱۷۷)


ظهور دراکولا(عج)

بر اساس همین روایت ها هدف از ظهور حضرت دراکولا (عج) ایجاد عدالت جهانیست ولی سوال اینجاست که چرا حضرت دراکولا (عج) در همه ادوار تاریخ با وجود این همه بی عدالتی تا به حال ظهور نکرده اند ؟؟  یا اینکه اصلاً حضرت دراکولا (عج)  الان مشغول چه غلتی هستند ؟؟‌ 
خیلی دوست دارم بدانم که دقیقاً حضرت حجت بن الحسن در زمان سوزانده شدن یهودیان در آشوییتس, زجر کش شدن میلیون ها انسان بی گناه در کمپ کار اجباری گولاگ در شوروی , مردن میلیون ها انسان از گشنگی در دوران مائو در چین و همین اخیرا کشته شدن کودکان سوری به دست بشار اسد با همدستی سردار تروریست قاسم سلیمانی و ستم کشیدن میلیون ها مسلمان اغیور و ...... مشغول خوردن چه گوهی بوده اند؟؟؟؟
 
علت اصلی دیگر غیب آن حضرت بر اساس "روایات" ترس از جان عزیزشان است: 

 "عن محمد بن مسعود قال : حدثني عبد الله بن محمد بن خالد قال : حدثني أحمد بن هلال ، عن عثمان بن عيسى الرواسي ، عن خالد بن نجيح الجواز ، عن زرارة قال : قال أبو عبد الله عليه السلام ، يا زرارة لا بد للقائم من غيبة ؟ قلت : ولم ، قال : يخاف علي نفسه ـ وأومأ بيده إلى بطنه.

ترجمه : زراره می گوید از ابوعبدالله شنیدم که گفت ای زراره برای قائم باید غیبتی باشد, گفتم چرا ؟؟

فرمود چون برجانش می ترسد وسپس به بدن خود اشاره کردند." (كتاب كمال الدين وتمام النعمة صفحه۴۸۱)

" لا علة تمنع من ظهوره إلا خوفه على نفسه من القتل لأنه لو كان غير ذلك لما ساغ له الاستتار و كان يتحمل المشاق و الأذى فإن منازل الأئمة و كذلك الأنبياء ع إنما تعظم لتحملهم المشاق العظيمة في ذات الله تعالى."

ترجمه : پنهان شدن آن حضرت هيچ جهتى ندارد بجز آنكه بر جان خودش ميترسد كه مبادا كشته شود و اگر جهتى غير از اين داشت جايز نبود كه پنهان شود بلكه مي بايست سختى ها و آزارها را متحمّل ميشد كه درجات امامان و همچنين پيامبران عليهم السّلام با تحمّل سختيهاى بزرگ در راه خدا بالا ميرود." (شیخ طوسی,الغيبة للطوسي، كتاب الغيبة للحجة، النص، ص: ۳۲۹ )


بر اثاث روایات بالا شرایط ظهور در طول تاریخ بار ها فراهم بوده برای مثال  در زمان آل بویه که دوست دار شیعیان بودند و همین طور الان در زمان جمهوری اسلامی که خود را مسئول آماده کردن شرایط ظهور منجی می داند, پس در صورت ظهور جان ایشان اصلا در خطر نخواهد بود !!


در پایان از همه خوانندگان عزیز خاطرات یک مسلمان سابق استدعا دارم تا کمی تفکر کنند!! 

و به قول فروغ : نجات دهنده در گور خفته است.


مرتد المومنین رهام

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

انحرافات جنسی محمد "پیامبر اسلام"

افسانه های عاشورا !!

زندگی‌نامه یک گراز شیعه: این قسمت امام کاظم(ع)