گوشه ای از پیش گویی های نادرست پیامبر اسلام :


 از نظر رفتار شناسی یکی از بهترین راه های کنترل اعضای یک «فرقه» ایجاد ترس از یک روز جزا است , روزی خیالی که شما پاداش کار نیک یا جزای کار های ناپسند خود را می پردازید و این «نیک» ها و «ناپسند» ها توسط رهبر فرقه برای کنترل اعضا تبیین شده.
احادیث بسیاری در مورد رویداد های اخر و زمانی پیشگویی کرده اند که همه به وضوح نشان گر این هستند که پیامبر اسلام به هیچ وجه اینده نگر  و دارای علم غیب نبوده , بسیاری از این پیش گویی ها فقط در آن دوره زمانی به دلیل نبودن دانش کافی باور پذیر بوده اند.

یک پیش گویی موثق باید دقیق و روشن با مشخصه زمانی دقیق و در مورد یک مورد خاص باشد و نه به صورت گنگ در زمان و مکان نامعلوم !!!


ـ پا برهنه ها وچوپان ها ساختمان های بلندی خواهند سواخت !!

این پیشگویی کاملا گنگ و بی محتواست !!! و امروز ما به طور مشخص میدانیم که «ساختمان های بلند» در سراسر جهان توسط چه کسانی ساخته میشوند و اینکه چوپان ها و پابرهنه ها مشغول چه کاری هستند!!

ـ جمعیت زنان ۵۰ برار مردان خواهد شد !!!!


 ما امروز با استفاده از علم امار میدانیم که نسبت تقریبی  تولد فزند پسر به دختر1.05 هست و حتی در کشوری مانند چین نست تولد مردان از زنان بیشتر است.

ـ اگر ذکات ندهید اسمان نعمت اسمانی را از شما قطع میکند!!!


طبق این پیشگویی محمد شبه جزیره عربستان باید  به جنگل های استوایی مبدل میشدند و اروپا به دشت های بی اب و علف ولی واقعیت کاملا چیز دیگیست.

ـ در اخر زمان خورشید بجای مشرق از مغرب طلوع میکند !!!!

تغییر جهت طلوع و غروب خورشید به معنی تغییر جهت گردش زمین به دور خورشید است و از نظر کیهان شناسی کاملا بی پایه و اساس است ,و اما در مورد اجوج و مجوج کاملا الهام گرفته از متون یهودی (تلمود) هستند و بیشتر به داستان های تخیلی شباهت دارند.
ـ از نشانه های اخر زمان: علوم از بین میروند, زلزله های مداوم , افزایش سرعت زمان, افزایش کشت و کشتار و ثروت بین مردم.



این پیشگویی به تنهایی مرز های حماقت را جا به جا میکند, سرعت رشد علوم و فناوری در قرن اخیر از همیشه بیشتر بوده ,در مورد زلزله به طور مثال در کشور ژاپن به صورت مداوم زلزله رخ میدهد و فقط تنها با مطالعه داده های اقتصادی و ضریب جینی توضیع ثروت می توان به دروغ بودن پیشگویی های پیامبر اسلام پی برد.

مرتد المومنین رهام

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

انحرافات جنسی محمد "پیامبر اسلام"

افسانه های عاشورا !!

زندگی‌نامه یک گراز شیعه: این قسمت امام کاظم(ع)